Kontakta oss
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Loggar du in på Mina Sidor kan du registrera och följa ditt serviceärende direkt.
Mina sidor är öppet året runt, dygnet runt - där kan du alltid ställa dina frågor och skicka in ärenden eller felanmälningar, där är det dessutom aldrig kö. Vill du hellre ringa till oss finns vi tillgängliga på telefon.
Avvikande öppettider i vår telefonväxel
23 december Stänger vi kl 12
24-26 december Stängt
30 december Stänger vi kl 12
31 december-1 januari Stängt
6 januari Stängt
Vi hoppas såklart att du får en riktigt lugn och fridfull jul. Men om det mot förmodan händer något akut under julhelgen. Här hittar du våra journummer för respektive stad.
För dig som hyresgäst
Har du frågor som rör just ditt boende eller
vill du göra en serviceanmälan?
Du kommer snabbast i kontakt med oss genom att göra en serviceanmälan eller ställa din fråga via Mina sidor. På Mina sidor hittar du all information om ditt boende samlat på ett ställe och kan komma i kontakt med de personer som jobbar just med ditt område. Du kan logga in på Mina Sidor dygnet runt och vi återkopplar så fort vi kan på ordinarie kontorstid. Du vet väl att du hittar svaren till våra vanligaste frågor på fraga.stenafastigheter.se
Vill du ringa till oss är det är lättast att nå oss om du ringer under lugnare tider, exempelvis kl 08.30–09.30 och 14.00–15.30 ringer färre. På måndagar är det allra flest som ringer till oss och du kan då behöva vänta längre i telefonkö.
Serviceanmälan: 0771 - 40 50 50
Vår växel: 010-167 50 00
Måndag - torsdag kl 8-16, fredag kl 8-12
Vid akuta fel när serviceanmälan är stängd, kontakta din lokala jour.
Huvudkontor
Stena Fastigheter AB
Box 31157
400 32 Göteborg
Besöksadress:
Värmlandsgatan 2
Våra lokalkontor
Lokal jour
För akuta fel efter arbetstid när serviceanmälan är stängd kan du kontakta vår lokala jour.